Українська мова

Конспекти уроків
2 клас

Склад слова. Уявлення про складотворювальну роль голосних звуків
Перенос слів зі збігом двох і кількох приголосних звуків
Слова з ненаголошеними голосними, в яких вимова не повністю відповідає написанню (весна, крило). Правило вживання букв е, и в ненаголошених складах
Приголосні звуки. Спостереження за істотними ознаками приголосних звуків. Букви, що позначають приголосні звуки
Звуки [дж], [’дз], [дз ] позначення їх на письмі буквосполученнями «дж», «дз». Орфоепічні вправи. Складання усного опису джмелика за запитаннями
Звуки [ґ] та [г], позначення їх на письмі буквами «ге», «ге». Робота над вимовою і написанням слів із цими звуками 
Буква «ща», позначення нею звукосполучення [шч]. Робота з прислів’ями 
Закріплення знань про дзвінкі й глухі приголосні звуки. Складання розповіді за запитаннями і малюнками до казки «Про двох цапків» 
Вимова і написання слів із дзвінкими й глухими приголосними звуками. Складання речень 
Закріплення вимови та написання слів із дзвінкими і глухими приголосними звуками. Складання усної розповіді за малюнком. Виразне читання тексту
Позначення м’якості приголосних перед «о» знаком м’якшення (ь). Перенос слів зі знаком м’якшення (ь) і буквосполученням ьо 
Закріплення вимови і написання слів із м’якими приголосними звуками 
Позначення м’якості приголосних на письмі буквами і, я, ю, є. Буква «йот», що позначає завжди м’який приголосний звук [й]. Поділ слів для переносу
Спостереження за твердими та м’якими приголосними в словах
Подовжені м’які приголосні звуки. Способи позначення їх на письмі буквами. Звуко-буквений аналіз слів
Поділ слів із подовженими м’якими приголосними звуками на склади та для переносу. Робота з прислів’ями
Закріплення вимови і написання слів з апострофом. Звуко- буквений аналіз слів з апострофом. Виразне читання вірша
Правило переносу слів з апострофом. Звуко-буквений аналіз слів 
Усне і писемне мовлення (говоріння і письмо). Культура мовлення 
Сила голосу і швидкість мовлення. Спостереження за силою голосу і темпом мовлення (за текстами різних типів). Практичне ознайомлення зі словами-звертаннями 
Поняття про текст. Розрізнення групи речень і тексту. Робота з деформованим текстом
Відповідність заголовка змісту тексту. Добір заголовків до текстів. Усний стислий переказ тексту 
Будова тексту. Ознайомлення зі складовими частинами тексту, абзацом 
Закріплення знань про будову тексту. Складання тексту за початком і кінцівкою на основі ілюстрації
Уявлення про типи текстів: розповідь, опис і міркування
Поняття про речення. Основні ознаки речення
Закріплення про розповідне та питальне речення. Складання розповіді за малюнком
Спонукальні речення. Розділові знаки в кінці спонукальних речень
Головні слова в реченні. Визначення головних слів у реченнях
Вправи на визначення головних слів у реченні
Зв’язок слів у реченні. Встановлення зв’язку слів у реченнях за питаннями
Закріплення знань про речення. Поширення речень
Змінювання іменників за зразком «один — багато». Словниково-логічні вправи
Велика буква в іменах, по батькові та прізвищах людей. Складання усної розповіді за малюнками
Велика буква у кличках тварин. Добір слів, близьких за значенням
Закріплення написання з великої букви імен людей та кличок тварин.
Велика буква у назвах міст, сіл, вулиць, річок
Слова, які називають ознаки предметів (прикметники)
Зв’язок прикметників з іменниками. Змінювання прикметників з іменниками за зразком «один— багато». Усний переказ
Прикметники, близькі і протилежні за значенням. Вживання прикметників у переносному значенні
Слова, які називають дії предметів (дієслова). Встановлення зв’язку слів у реченні
Закріплення знань про дієслово. Побудова діалогу. Робота над деформованими реченнями
Спостереження за роллю службових слів у реченні. Робота з деформованими реченнями
Закріплення знань про корінь слова і спільнокореневі слова

Немає коментарів:

Дописати коментар